Pages

Subscribe:
.

Labels

Wednesday, November 16, 2011

Ape nak buat....

Salam semua....lame tak masukkan entry baru dekat belog aku ini.....setelah beberapa perkara yang menyedihkan berlaku sejak akhir-akhir ini....dan ia kembali indah sejak aidil adha tiba dimana orang yang aku sayang telah kembali semula kepada aku Alhamdulillah syukur tidak terhingga kepada Allah yang maha kuasa,


Sekarang aku semakin stabil di kuala lumpur....banyak business baru yang datang pada aku...kau harus uruskan semua ini dengan teratur...selamat ada kawan aku si mulut lepas ni...walaupun mulutnya main main cakap lepas...tapi bahagian pengurusan dia bagus dan banyak membantu aku....


Entry aku kali ini berkaitan dengan business yang bakal aku ceburi pada bulan hadapan....masalahnya aku dikehendaki menghasilkan semula akaun facebook yang telah lama aku tinggal dahulu...aduh....macam mana ni...APA NAK BUAT NIIIIII???????


Sape boleh tulun yea....

0 comments: